نکات مهم در جوجه کشی بوقلمون

جوجه ریزی بوقلمون امروز علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. دلیل این علاقه بازار خوب این پرنده است که قبلاً در سبد غذایی بسیاری از خانواده ها جایگاهی پیدا کرده است.


جوجه کشی تخم های بوقلمون ، مانند هر شغل دیگر ، می تواند یک کار بسیار لذت بخش و پرسود باشد ، به شرطی که از هیچ تلاشی فروگذار نکنید و تمام وقت خود را صرف یادگیری و کسب تجربه در پرورش این پرنده کنید. یک ملک درست کنید.


برای جوجه ریزی طبیعی بوقلمون ها ، شما باید مکانی آرام برای خواب مادران به مدت 28 تا 30 روز روی تخمها بدون نگرانی فراهم کرده و پس از یک ماه تخمها را به مرغ تبدیل کنید ، که در این دوره تخم مرغ است. یک ماه ، به هر دلیلی ، ممکن است تخم مرغ شکسته یا توسط بوقلمون خورده شود. در این مدت ، شما باید بوقلمون های مادر را به طور منظم تغذیه کنید تا آنها تخمها را برای یافتن آب و غذا ترک نکنند ، زیرا خنک شدن تخمها منجر به مرگ میکروب ها و جوجه های در حال رشد می شود. البته نگهداری بوقلمون های مادر از نظر مدت ، شکل و هزینه نگهداری قابل مقایسه با نگهداری مرغ نیست.


دستگاه جوجه کشی بوقلمون


گرفتن بوقلمون روی تخم مرغ به این معنی است که تخمگذاری را تا پایان جوجه ریزی و پرورش جوجه متوقف می کند. اگر آنها از ماشین جوجه کشی برای جوجه کشی مصنوعی تخمهای بوقلمون استفاده کنند ، تخمگذاری را تا پایان فصل تخم ریزی ادامه می دهند. اما از مزایای جوجه کشی توسط بوقلمون مادر می توان گفت که از آنجا که بوقلمون ها در تمام مراحل جوجه کشی ، تولد ، رشد و بلوغ با جوجه ها وجود دارند ، بنابراین آنها را بهتر آموزش می دهد و در آینده بوقلمون ها ماهر می شوند در غذا خوردن و آنها غذا پیدا می کنند ، اما اگر از دستگاه جوجه کشی استفاده می کنید ، باید مرغ ها را یاد بگیرند که بخورند ، و در آینده آنها ممکن است به غیر از رژیم غذایی خود ، دیگر منابع غذایی مانند حشرات ، میکروارگانیسم ها و غیره را تشخیص ندهند. .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد